Tuesday 1 November 2011

16 Mei 19**

Hmmm...tuk 1st entri aku ni, aku pening kejapp mmikirkan apa yg boleh aku kongsikan dgn pembaca..(wlaupun maybe xde yg tahu kewujudan blog aku ni)..hihihi..tp xpe..aku nk kongsikn juga..

Last2 aku buat keputusan tuk pilih tarikh 16 Mei 19** sbg 1st entri aku..hihi.. actually..ni tarikh aku 'dikeluarkan dr dlm perut ibuku'..haha.. trma kasih ayah & ibu krna btungkus lumus meng'create' aku..:-)

bla..bla..bla..bla..stlh di'forward'kn citer aku ni, rupanya slma ni tanpa aku sedari, 16 Mei ini rupanya 'bday' guru2.. SELAMAT HARI GURU! 

hah????? ini tarikh hari jadi aku! guru keje aku! ni tarikh hari guru! dgn skelip mata lubang idung ku membesar sebesar terowong hidro bakun..hahaha..

maybe ini anugerah Tuhan pd aku..syukur Ya Allah.:-) apakah pengakhiran pada tarikh keramat ini, hanya Allah sj yg maha mengetahui..

 

No comments:

Post a Comment